torsdag 8 mars 2012

Knullkraft släpper nytt.

Knullkraft var en av de bättre akterna på Traumafestivalen som gick av stapeln i Malmö i november förra året. Deras frenetiska liveframträdande och absurt hårda Power Electronics fick väggar att rämna och folk att falla ner på knä i ren och skär fruktan, kanske inte riktigt så det gick till men hårt som fan var det i alla fall. Jag minns att jag blev besviken över att de inte hade några skivor som man kunde köpa, ville ju ha något minne som bevis på vad jag hade överlevt. Men nu har de i alla fall släppt en ny kassett vid namn Förnedringsnormen. Kassetten släpps på Narcolepsia och går att beställa här! Knullnoise is law!



Och som en liten bonus slänger jag in en video ifrån spelningen i Malmö. För övrigt var det tal om att denna skulle släppas som en live-kassett men jag har inte hört något på ett bra tag nu. Om någon där ute sitter på information så får ni gärna hojta till. Jag kan bjuda på en kopp kaffe i gengäld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar