lördag 4 augusti 2012

Fuck off and die in sommarsolen.

Maskinerna går på sparlåga här på Manufakteriet. Om det beror på den Malmöitiska värmen i samband med min bojkott mot shorts eller att vi numera tvingas stiga upp i vettig tid för att helveteshunden ska ut och göra sina bestyr på morgonen, skälla på grannar och jaga upp katter i träd osv, det vet jag inte. Antagligen är det en blandning, vad jag vet är att jag helst skulle vilja barrikadera mig i en frysdisk någonstans för att slippa värmen. Om jag någon gång träffar Tomas Ledin har jag ett och annat att säga till honom.

Vi har lite recensioner på lager som tyvärr inte skriver sig själva som vi förhoppningsvis ska lyckas hosta upp innan skivorna anses vara gammal skåpmat. Men det får bli en annan gång, tills vidare så tänkte jag bjuda på lite bilder på fina Maiden-patchar som jag hittat på ebay, håll till godo.





Och dessa var ändå ingenting emot den Fear of the Dark-patchen jag hittade för ett tag sedan som jag dessvärre inte sparade bild på, den patchen gjorde en fan mörkrädd på riktigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar