måndag 16 juli 2012

Dagens proffs.

Vi har alla hört den förut, "ja vinyl ja det är ju att föredra men man kan ju inte direkt spela dem i bilen på väg till jobbet hoho", den blir aldrig gammal. Det är jävla typiskt, när jag gick i gymnasiet blev jag retad för att jag hade portabel cd-spelare istället för mp3-spelare som var nytt och coolt då. Varje gång jag skulle byta cd skrek folk till och hoppade ur vägen så att inte "locket" skulle träffa dem och knocka dem medvetslösa. Idag blir man hånad för att man råkar ha en sjukt osmidig hobby, jaja.
Men nästa gång jag hör detta skämt kan jag kontra med att "det kan man fan visst det", tack vare radarparet OM som i denna video tar sin hobby till nya oanade och onödiga höjder. Nålen av för er killar, sannerligen en förebild för nördar världen över. Nu vill jag se ett grindcore-band göra om samma sak, eller en epa-raggare på en småländsk grusväg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar