söndag 9 september 2012

Teitanblood - Sanctified Dysecdysis

När jag fick höra att Teitanblood skulle släppa nytt höll jag på att trilla av stolen av förväntan. Med Seven Chalices och Purging Tounges skapade spanjackerna några av de mest blasfemiska toner denna världen har skådat så jag kunde knappt vänta på vad duon skulle frammana ur jordens innandömen denna gången. Ett tag senare visade sig att skivan, Woven Black Arteries, skulle vara en slags samlingsalbum som enbart skulle släppas som CD! Besvikelsen som uppstår... osv. Dessutom verkade det som att den nya låten, Sanctified Dysecdysis, skulle släppas på vinyl vid ett senare tillfälle så det kändes inte lönt att befläcka skivsamlingen med mer CD än vad som rekommenderas. Som tur är har människan kommit på teknologiska underverk som youtube så att sura människor som jag kan spränga högtalarna på laptopen i väntan på att vinylutgåvan ska manifestera sig på jorden. För er som inte är lika petiga går det fortfarande att beställa skivan här. Den som klarar av att säga låttiteln sex gånger snabbt utan att slå knut på tungan köper jag ett ex till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar