lördag 14 januari 2012

Hurra Hurra!

Opponera att du en trist fredagsmorgon går in på facebook och får nys om att någon dum jävel fått för sig att släppa 15 år gamla BREACH - IT'S ME GOD på vinyl. Vad gör du?
Du beställer skiten såklart.


Man bör förbise faktan att omslagen ser ut att vara direkt tagen ur det Nightmare Before Christmas-merch som emokidsen sprang runt med ett tag. För det är en jävligt bra platta. Underbart mörk och totalt skoningslös stämning blandat med det karaktäristiska Breach-groovet. Det är än idag inget annat band som lyckats göra något liknande.

Vi får bara hoppas på att jag får trofén också. Jag har verkligen makalös otur när jag beställer skivor. När jag haft god framförhållning och förhandsbeställt, och då har skiten inte kommit (jag väntar fortfarande på en skiva som skulle kommit för sisådär 1,5 år sedan). Ibland strular mitt paypal-konto. Och när man väl tror att allt ska gå vägen, då är det posten som fuckar upp och misshandlar ens paket. Om någon ens nämner uttrycket "tjejsamling" om min samling, ska den brinna evigt i helvetet. Det är inte mitt fel att någon gör så att 25% av mina skivor inte når mig. Jag skyller på regeringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar